Συνέντευξη παραχώρησε σήμερα Παρασκευή 15 Ιουλίου η Χαρά Κεφαλίδου, βουλευτής Δράμας και Τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων του Κινήματος Αλλαγής, στον δημοσιογράφο Παύλο Τσίμα και την εκπομπή «Ημερολόγιο» στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ 100.3fm, για το ν/σ του Υπ.Παιδείας για τα ΑΕΙ που ψηφίστηκε χθες στη Βουλή.
Η βουλευτής κάνοντας έναν απολογισμό της συζήτησης του Ν/Σ Παιδείας στη Βουλή ανέφερε ότι ήταν προσβλητικό αυτό που έγινε:“Τα πολιτικά κόμματα είπαν οτιδήποτε άλλο-και αναφέρομαι στην κυβέρνηση και την αξιωματική αντιπολίτευση-πέρα από το τι πανεπιστήμια θέλουμε και τι πολίτες προσδοκούμε να βγάλουμε από αυτά”.
«Έχει μείνει ως τραύμα στην ελληνική κοινωνία η 5η Ιουλίου του 2015» τόνισε μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 και την εκπομπή «Καθρέφτης» με τον Χρήστο Μιχαηλίδη, η Χαρά Κεφαλίδου, βουλευτής Δράμας και υπεύθυνη του Τομέα Παιδείας κι Θρησκευμάτων του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής.