Χαρά Κεφαλίδου: Υπεύθυνο το Υπουργείο Παιδείας για τον αποκλεισμό από την εκπαιδευτική διαδικασία μαθητών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες
Κατάθεση Ερώτησης προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αρ. Πρωτ. 1399/22-11-2021

Ερώτηση κατέθεσε σήμερα η Χαρά Κεφαλίδου, βουλευτής Δράμας και υπεύθυνη Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων του Κινήματος Αλλαγής, προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως, σχετικά με τα προβλήματα παρακολούθησης δια ζώσης μαθημάτων, που αντιμετωπίζουν μαθητές ευπαθών ομάδων, με σοβαρά προβλήματα υγείας και τον αποκλεισμό τους από την εκπαιδευτική διαδικασία, διότι το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει καμία πρόβλεψη για το ζήτημα αυτό.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Ερώτησης:

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς : Την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως
Θέμα: Υπεύθυνο το Υπουργείο Παιδείας για τον αποκλεισμό από την εκπαιδευτική διαδικασία μαθητών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

Εδώ και δυόμιση μήνες, περίπου, από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, μαθητές και μαθήτριες που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, με σοβαρότατα προβλήματα υγείας, δεν μπορούν να παρακολουθήσουν δια ζώσης μαθήματα με αποτέλεσμα να βρίσκονται εκτός του εκπαιδευτικού πλαισίου. Οι συγκεκριμένοι μαθητές και μαθήτριες δεν μπορούν να συμμετάσχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία ούτε με τηλεκπαίδευση ούτε με κατ’ οίκον διδασκαλία, διότι το υπουργείο δεν έχει καμία πρόβλεψη για το ζήτημα αυτό.

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Αμαρουσίου από τα μέσα του προηγούμενου μήνα επισήμανε ότι: «μαθητές και μαθήτριες που ανήκουν σε συγκεκριμένες ευπαθείς ομάδες, που χρήζουν κατ’ οίκον διδασκαλίας είτε δια ζώσης είτε μέσω τηλεκπαίδευσης, στερούνται πρόσβασης στην εκπαίδευση, διότι το Υπουργείο Παιδείας δεν προέβλεψε την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών για αυτές τις περιπτώσεις».

Μετά τα ανωτέρω ερωτάται η κα Υπουργός:
1. Είναι στις προθέσεις σας η πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών, έστω και την έσχατη ώρα, για την παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ή και κατ’ οίκον διδασκαλίας, όπου απαιτείται, στα παιδιά που έχουν σοβαρά προβλήματα υγείας και ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες;
2. Σε ποιες άλλες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε ώστε να λυθεί το φλέγον ζήτημα του αποκλεισμού από την εκπαιδευτική διδασκαλία των μαθητών και μαθητριών που αδυνατούν να συμμετάσχουν στην δια ζώσης διδασκαλία λόγω των σοβαρότατων παθήσεών τους;
Η ερωτώσα Βουλευτής

Χαρά Κεφαλίδου